افتخاری دیگر برای وایزر؛ دریافت تندیس یکصد برند ملی

13 تیر ، 1403
روابط عمومی وایزر

افتخاری دیگر برای وایزر؛ دریافت تندیس یکصد برند ملی

صد برند

به گزارش روابط عمومی وایزر، دومین اجلاس سراسری یکصد برند ملی در تاریخ 10 تیرماه 1403 در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما با حضور شرکت‌های بزرگ در بخش‌های دولتی و خصوصی به همت وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

در این اجلاس با توجه به ارزیابی‌های عمومی صورت گرفته توسط کمیته داوران و با عنایت به راهبردهای توسعه‌ای، تاثیرگذاری در تولید ناخالص داخلی، ارائه کالای با کیفیت همراه با پشتیبانی، کارآفرینی و بالا بردن نرخ اشتغال با رویکرد مسئولیت اجتماعی، وایزر یکی از یکصد برند برتر ملی معرفی شد. خانم شهگل قاسمی مدیر بازاریابی وایزر به نمایندگی از مدیرعامل، تندیس و لوح سپاس این اجلاس را دریافت کردند.

همچنین دکتر خاکی معاون بازرسی کل کشور به ارائه آمار فعالیت‌ها در راستای حمایت از واحدهای تولیدی، برنامه‌های حمایتی از شرکت‌های دانش بنیان و رفع مشکلات سازمان‌ها در راستای تحقق شعار سال 1403 پرداختند.

در ادامه، دکتر علی گلشنی نماینده وزیر در وزارت صنعت، معدن و تجارت و دکتر شورج مشاور عالی صندوق توسعه ملی و پرفسور کریم زارع سخنرانی نمودند.

در حاشیه مراسم مدیران شرکت‌های دولتی و خصوصی به همراه سایر کارآفرینان از غرفه گروه وایزر در این اجلاس دیدن کرده، با جدیدترین دستاوردهای این شرکت در بخش‌های مختلف آشنا شده و به گفت‌وگو و رایزنی جهت ایجاد و گسترش همکاری پرداختند.

صد برند

صد برند

صد برند

صد برند

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
raychat
6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE