B60 وایزر؛ بهترین و کامل ترین ردیاب جی پی اس کوچک و قوی ایران

09 اردیبهشت ، 1403
گروه تحقیقاتی وایزر
در مقاله B60 وایزر؛ بهترین و کامل ترین ردیاب جی پی اس کوچک و قوی ایران خواهید خواند:
  • مقدمه
  • آشنایی با مشخصات ردیاب B60
  • مزایای ردیاب B60 وایزر (7 مورد)
  • کاربردهای جی پی اس B60 وایزر (6 مورد)
  • راهنمای خرید B60 وایزر
  • سوالات متداول درباره B60 وایزر

B60 وایزر؛ بهترین و کامل ترین ردیاب جی پی اس کوچک و قوی ایران

در دنیای امروز، امنیت دارایی افراد و جلوگیری از سرقت آن‌ها، امری ضروری و مهم محسوب می‌شود. این موضوع به‌خصوص در مورد وسایل نقلیه که از ارزش بالایی برخوردارند و هر روز قیمت آن‌ها در حال افزایش است، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. ردیاب جی پی اس ها به‌عنوان ابزاری کارآمد برای ردیابی و حفظ امنیت خودروها، موتور سیکلت ها و سایر وسایل نقلیه شناخته می‌شوند که می‌توانند عملکرد ضدسرقتی بسیار خوبی داشته باشند. در میان انواع ردیاب‌های موجود در ایران، B60 وایزر به‌عنوان یکی از بهترین و کامل ترین ردیاب‌های جی پی اس موجود در بازار ایران شناخته می‌شود. این ردیاب جی پی اس با ابعاد کوچک و قدرت بالا و قیمت مناسب، امکانات و قابلیت‌های متعددی را ارائه می‌دهد که آن را به انتخابی ایده‌آل برای انواع نیازها تبدیل کرده است. در ادامه، با این مقاله از وبسایت وایزر همراه ما باشید تا با این ردیاب کوچک و کاربردی بیشتر آشنا شویم.

B60 وایزر انتخابی مطمئن برای پیشگیری از سرقت وسیله ‌نقلیه مخصوصاً موتور سیکلت‌

آشنایی با مشخصات ردیاب B60 وایزر

با B60 وایزر، خیالتان از امنیت وسیله نقلیه‌تان راحت است! این ردیاب جی پی اس با ابعاد 1.3*4.1*7.8 سانتی‌متر مکعب و وزن 38 گرم یکی از کوچک‌ترین و پرکاربردترین ردیاب جی پی اس های موجود در بازار ردیاب جی پی اس خودرو در ایران است. ردیاب B60 وایزر همچنین دارای ولتاژ ورودی 9 تا 90 ولت است و قابلیت استفاده روی تمامی وسایل نقلیه از جمله خودرو و موتورسیکلت را دارد.

ردیاب B60 وایزر از باتری لیتیومی قابل شارژ به ظرفیت 270 میلی‌آمپر و ولتاژ 3.7 ولت برای ارائه برق به مدارهای داخلی خود استفاده می‌کند. با دمای کارکرد از 20- الی 70+ درجه سانتی‌گراد، این ردیاب قادر به عملکرد صحیح در شرایط مختلف جوی است.

این ردیاب از باند کاری GSM برای ارتباط و باند کاری GPS از نوع L1 برای دقت بالا در موقعیت‌یابی استفاده می‌کند. همچنین داخل پکیج این دستگاه یک دسته سیم، رله قطع و وصل، یک عدد سیم‌کارت اعتباری رایگان و کارت گارانتی نیز وجود دارد. همه این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا ردیاب B60 وایزر یکی از بهترین گزینه‌ها برای افزایش امنیت و نظارت روی وسیله نقلیه‌ شما باشد. قدرت بالا و قابلیت‌های متعدد ردیاب خودرو B60 برند وایزر به شما این امکان را می‌دهد تا به‌طور کامل بر وسیله نقلیه خود نظارت داشته باشید و از سرقت آن جلوگیری کنید.

مزایای ردیاب جی پی اس مدل B60 وایزر

ردیاب جی پی اس کوچک مدل B60 وایزر یک ابزار کاربردی و یک راهکار جامع برای ردیابی و مدیریت خودرو، موتورسیکلت و سایر وسایل نقلیه شما است. این ردیاب با امکانات پیشرفته‌ای که دارد، امنیت، آرامش و کنترل را برای شما به ارمغان می‌آورد. مهم‌ترین مزایای ردیاب جی پی اس B60 وایزر عبارتند از:

  • ابعاد کوچک و جمع‌وجور: این ردیاب با ابعاد بسیار کوچک، به‌راحتی در هر نقطه از وسیله نقلیه قابل نصب و پنهان‌سازی است.
  • قدرت و دقت بالا: ردیاب جی پی اس مدل B60 از چیپست GPS با حساسیت بالا استفاده می‌کند که امکان ردیابی دقیق و لحظه‌ای موقعیت مکانی را فراهم می‌کند.
  • باتری قدرتمند: این ردیاب مجهز به باتری لیتیومی 270 میلی‌آمپر ساعتی است که تا شارژدهی بالا را پشتیبانی می‌کند.
  • هشدارهای متنوع متعدد: ردیاب جی پی اس B60 وایزر از قابلیت‌های متعدد و هشدار روشن کردن خودرو، هشدار وارد شدن ضربه به خودرو، امکان خاموش کردن خودرو از راه دور، تعیین محدوده مجاز تردد، تعیین محدوده سرعت مجاز حرکت و گزارش‌گیری لحظه‌ای موقعیت مکانی پشتیبانی می‌کند.
  • دارای نرم‌افزار کاربردی: این ردیاب جی پی اس با نرم‌افزاری قدرتمند و کاربرپسند به نام اپلیکیشن وایزر ارائه می‌شود که امکان مدیریت کامل B60 را از طریق تلفن همراه یا کامپیوتر فراهم می‌کند. این اپلیکیشن با سیستم‌های اندروید، iOS سازگاری دارد و همچنین دارای نسخه وب اپلیکیشن است.
  • قیمت مناسب: ردیاب B60 وایزر با توجه به امکانات و قابلیت‌های متعددی که ارائه می‌دهد، از قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای برخوردار است.
  • ضدآب و گردوغبار: این ردیاب در شرایط آب‌وهوایی نامناسب (مانند هوای بارانی) نیز قابل استفاده است. در شهرهایی که میزان گرد و غبار و رطوبت بالاست، بدون بروز هر گونه مشکل می‌توانید از ردیاب B60 وایزر استفاده کنید.

B60 وایزر

کاربردهای B60 وایزر

از مهم‌ترین کاربردهای این ردیاب جی پی اس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موقعیت‌یابی و حفظ امنیت موتور سیکلت و خودرو: این ردیاب با موقعیت‌یابی دقیق و همچنین ارسال هشدارهای متنوع برای ردیابی و حفظ امنیت انواع خودروها نظیر سواری، سنگین، موتورسیکلت و ماشین‌آلات صنعتی کاربرد دارد. حتی اگر موتور سیکلت و خودرو به سرقت برود، با موقعیت‌یابی دقیق می‌توان موتور سیکلت یا خودرو را بازیابی کرد.
  • ارائه گزارش از مسیرهای طی‌شده در طول زمان: B60 وایزر به شما این امکان را می‌دهد تا مسیرهای طی‌شده توسط خودرو را در طول زمان مشاهده و بررسی کنید. با این ردیاب می‌توانید مسیرهای پیموده‌شده توسط وسیله نقلیه را تا 1 سال گذشته مشاهده کنید.
  • خاموش کردن ماشین از راه دور: با استفاده از این قابلیت، می‌توانید در مواقعی که نیاز دارید، از راه دور موتور خودرو را تنها با ارسال یک پیامک خاموش کنید و تا زمانی که دستور نداده‌اید، هیچ کس نمی‌تواند آن را روشن کند.
  • اعلام هشدار عبور از سرعت مجاز: شما می‌توانید برای B60 محدوده سرعت مجاز تعریف کنید. در صورتی که راننده بیش از سرعت تعریف‌شده رانندگی کند، هشداری به صورت اس ام اس و نوتیفیکیشن به شما ارسال می‌شود و اگر تشخیص دهید که باید خودرو را متوقف کرد، می‌توانید آن را از راه دور و در حال حرکت، با یک پیامک متوقف کنید.
  • امکان تعیین محدوده جغرافیایی مجاز (جئوفنسینگ): با تعیین محدوده جغرافیایی مجاز برای B60، می‌توانید با دریافت اس ام اس و نوتیفیکیشن از ورود و خروج خودرو از آن محدوده مطلع شوید.
  • ردیابی در صورت قطع برق: حتی اگر سارقان برق خودرو را قطع کنند، B60 با استفاده از باتری داخلی به ردیابی ادامه می‌دهد. به همین دلیل، این ردیاب کاربرد ضدسرقت قوی دارد.

ردیاب خودرو وایزر B60 برای تمامی خودروهای سبک و سنگین ایرانی و خارجی و همچنین انواع موتورسیکلت انتخابی ایده‌آل است.

خرید ردیاب کوچک و قوی B60 وایزر

ردیاب B60 وایزر با ابعاد کوچک، قدرت بالا، قابلیت‌های متعدد و قیمت مناسب، به‌عنوان بهترین و کامل‌ترین ردیاب جی‌پی‌اس موجود در بازار ایران شناخته می‌شود. این ردیاب برای حفظ امنیت خودرو و سرنشینان و همچنین ایمنی موتورسیکلت و دوچرخه انتخابی ایده‌آل است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید ردیاب کوچک و قوی B60 وایزر می‌توانید به قسمت محصولات وب‌سایت وایزر مراجعه کنید و یا همین حالا با شماره ۰۲۱۴۴۵۵۹۷۰۰  تماس بگیرید! با خرید B60 وایزر، از مزایای این شرکت که شامل موارد زیر است بهره‌مند شوید:

  •  یک سال گارانتی با قابلیت تمدید مدت
  •  پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته (حتی روزهای تعطیل)
  •  قابل نصب روی انواع خودرو و موتورسیکلت
  •  اشتراک رایگان سال اول
  •  دارای اپلیکیشن اندروید، iOS و وب اپلیکیشن
  •  سرور داخلی بدون قطعی با امنیت بسیار بالا
  •  بیش از 172 نمایندگی فعال در سراسر کشور

 B60 وایزر

سوالات متداول در مورد B60 وایزر؛ کوچک ترین و قوی ترین ردیاب جی پی اس ایران

بهترین و کامل ترین ردیاب جی پی اس کوچک و قوی ایران کدام است؟

بهترین و کامل ترین ردیاب جی پی اس کوچک و قوی ایران با قیمت مناسب مدل B60 وایزر است.

آیا B60 برای موتور سیکلت مناسب است؟

بله. با توجه به ویژگی ضد آب و ضد گرد و غبار بودن این دستگاه، توصیه می‌شود که از این مدل روی انواع موتورسیکلت استفاده کنید.

دستگاه‌ جی پی اس B60 وایزر چند سال گارانتی دارد؟

این ردیاب دارای گارانتی تعویض یک‌ساله (از زمان نصب و فعال‌سازی دستگاه) است. شما می‌توانید در سال دوم گارانتی دستگاه خود را تمدید کنید. 

کیفیت ردیاب B60 وایزر خوب است؟

این دستگاه مانند تمامی دستگاه‌های ردیاب وایزر دارای استاندارد بین‌المللی و مجوزهای مورد نیاز داخلی است. کیفیت قطعات استفاده‌شده در این دستگاه بسیار خوب و سرورهای آن قدرتمند داخلی است.

قیمت ردیاب جی پی اس B60 وایزر چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت روز این ردیاب به صفحه B60 وایزر سر بزنید یا با شماره ۰۲۱۴۴۵۵۹۷۰۰ تماس بگیرید، همچنین قیمت این دستگاه در سال ۱۴۰۳ مبلغ 3,059,000 تومان است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
raychat
6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE