حضور مدیران وایزر در گردهمایی سالانه سندیکای شرکت‌های شناسایی و مکان‌یابی رادیویی

12 اردیبهشت ، 1403
گروه تحقیقاتی وایزر

حضور مدیران وایزر در گردهمایی سالانه سندیکای شرکت‌های شناسایی و مکان‌یابی رادیویی

گردهمایی سالانه سندیکای شرکت‌های شناسایی و مکان‌یابی رادیویی  با حضور مدیران عامل شرکت‌ها ومهمانانی از معاونت‌‌های مختلف دولتی در تاریخ در تاریخ 26 فروردین ماه در محل هتل ارم تهران، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی وایزر، در این گردهمایی مدیران عامل شرکت‌ها و مهمانانی از معاونت علمی ریاست جمهوری، ستاد ویژه نانو و میکرو، مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات و مسئولان اتاق بازرگانی ایران و تهران و همچنین رؤسای تشکل‌های همسو شامل سندیکای مخابرات ایران، سازمان نصر، اتحادیه واردکنندگان و تولیدکنندگان صنایع مخابرات و انجمن اینترنت اشیا حضور پیدا کردند. همچنین مهندس دوست‌‌حسینی معاونت فنی کاوشکام آسیا و خانم شهگل قاسمی مدیر بازاریابی کاوشکام آسیا در این گردهمایی شرکت کردند.

 افشین کلاهی، محمدرضا کاویانی و میثم غنی‌زاده از اعضای هیئت مدیره سندیکا، در خصوص انسجام و همدلی با دیگر تشکل‌ها برای رفع چالش‌های پیش روی فن‌آوری کشور بیاناتی داشتند. در ادامه از طرف معاونت علمی اجرای یک پروژه کلان کشوری و شرکت اعضای سندیکا مطرح شد.

همچنین از مدعوین حاضر، نماینده اتحادیه وارد کنندگان صنایع مخابرات و اتاق بازرگانی نیز مواردی در ارتباط با همکاری بین‌تشکلی و بهره‌وری تشکل‌ها ابراز شد.

گردهمایی سالانه سندیکا

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
raychat
6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE